woensdag 28 januari 2015

Introductie

Introductie
Al zeg ik het zelf... ik ben een sympathieke madam die al heel lang een droom heeft... vroeger was het om de wereld te redden, nu is het voor DE ultieme uitdaging en misschien met een inbreng, hopen om dat kleine verschil te maken!
Ik ga voor 4 maand naar het Noorden van Ethiopiƫ, namelijk naar het Tigray gebied. Ik ga werken als verpleegkundige voor de vzw 'ik wil leven', die een gezondheidscentrum/ materniteit en school bouwde in Kelat en Sobeya. Mijn verblijf is zowel in deze 2 kleine dorpjes als in de stad Adigrat. Wat er me te wachten staat, is nog onbekend.
Op deze blog wil ik graag mijn ervaringen delen. Veel leesplezier

Interessante weetjes
Mijn mama is voor enkele maanden naar Rwanda geweest als verpleegkundige. Het zit dus in het bloed. Zij komt me helpen voor 4weken samen met mijn papa. Marie, mijn beste vriendin en studiegenoot gaat de eerste maand mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten